Informatii legate de livrare

Informatii legate de livrare si returnare a produselor:

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

 Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 Returul se face în ambalajul original, cu certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

 Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.


Livrarea produselor

Livrarea se face la nivel national prin curier Urgent Cargus, costul transportului este 16 lei pentru 1 kg, 1.50 pentru urmatoarele kg si se aplica pe comanda. In cazul in care ati plasat mai multe comenzi, acestea nu se pot cumula, iar taxa se aplica pe fiecare comanda in parte. 

Timpii de livrare pentru fiecare produs, in functie de metoda de livrare, sunt specificati in pagina produsului sau pot fi comunicati telefonic de un operator la solicitarea dumneavoastra. 

In cazul unei comenzi constand din mai multe produse, se considera ca timp de livrare al comenzii cel mai lung timp dintre timpii produselor din comanda. 

In mod normal, in reteaua de curierat, timpul de livrare este de 24-72 de ore de la expedierea coletului.


Plata produselor

Cu numerar la primirea coletului.

In avans prin transfer bancar, pe baza unei proforme. In acest caz livrarea produselor se va face dupa intrarea banilor in cont.

*Produsele pe comanda se achita in avans. Acestea sunt specificate acolo unde este cazul.


Returnarea produselor

Suportarea costurilor privind returnarea produselor comandate in termenul legal revine exclusiv in sarcina clientului.

In mod uzual returul banilor se face prin cont bancar, fiind cea mai usoara si rapida metoda de plata. In cazul in care clientul nu detine cont bancar, va rugam sa solicitati expres o alta metoda de retur bani, conform legislatiei in vigoare. Metode uzuale: Pentru mandat postal este nevoie de datele complete (adresa, date client). Nu putem sa ne asumam eventualele costuri si intarzieri determinate de o metoda speciala de retur (gen deplasari suplimentare la sediul nostru sau la posta, costuri de mandat postal, intarzieri postale, etc). Pentru toate cazurile de retur recomandam contul bancar. 


Nu se returneaza:

Produse de tip "pe comanda" , indiferent de categorie

• Produsele din aceasta categorie – aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea dvs si a efectuarii platii in avans – nu pot fi returnate.


Sugestii si Reclamatii: 

Toate sugestiile si reclamatiile se trimit exclusiv la adresa de mail: contact@sopron.ro. Mail-uri trimise la alte adrese decat aceasta nu vor fi luate in considerare. Va recomandam sa atasati si imagini exemplificative email-ului. 

Veti primi un email de confirmare, cu un numar de ordine. Raspunsul la solicitari de orice natura si la reclamatii se face in maxim 30 de zile de la primire, existand un sistem de prioritizare in functie de tip si de urgenta. 

Suplimentar, informarea clientilor cu privire la stadiul comenzii (indiferent de natura si de sursa lor) se face in ordinea cronologica a inregistrarii comenzilor in site si de informatiile primite de la terte parti (furnizori, coaboratori, curieri, etc), termenul putand varia de la cateva minute pana la maxim 30 zile.