Termeni si conditii
Termeni si conditii
DEFINITII SI TERMENI
Sopron – reprezinta denumirea comerciala a persoanei juridice S.C. COMERA CUANTUM SRL, persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Brasov, Str. Zizinului nr. 63, CP 500043 Brasov, Jud. Brasov, Romania.
Vanzator – Sopron.ro – SC COMERA CUANTUM SRL cu sediul social in Brasov, Str. Zizinului nr. 63, CP 500043 Brasov, Jud. Brasov, Romania.
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Sopron.ro (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Sopron si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator– orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Produse favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze lista cu produsele favorite – wishlist.
Lista cu Produsele Favorite – pagina web din www.sopron.ro.ro in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga produsele preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site - Magazin online Sopron - Util si la indemana – domeniul www.sopron.ro.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Produse si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
– continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Opinie/Comentariu – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Produs si/sau Serviciu, redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune propriile impresii, fara ca acestea sa reprezinte neaparat punctul de vedere al Vanzatorului sau producatorului.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail) si/sau SMS, asupra Produselor si Serviciilor si/sau a Promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Tranzactie – incasarea de catre Sopron.ro a unei sume rezultata din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu sau rambursarea catre Cumparator a unei sume, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Produselor si/sau Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin inregistrarea unei Comenzi pe www.sopron.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, SMS si e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail).
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul confirmarii telefonice a comenzii, confirmare realizata de un membru al echipei sopron.ro impreuna cu Cumparatorul.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Produsele achizitionate.
POLITICA DE VANZARE ONLINE
Pentru motive justificate Sopron.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Sopron.ro In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Sopron, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Sopron este liber de a publica pe www.sopron.ro informatii despre Produse si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Sopron are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Produselor si/sau Serviciilor prezentate pe magazinul online sunt exprimate in lei si sunt finale (nu contin tva)
Potrivit reglementarilor legale, pretul afisat pe magazinul online pentru anumite produse, include Taxa de timbru verde. Daca un Client/Cumparator solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Produsului, acesta va contacta prin e-mail sau telefonic Departamentul de Relatii cu Clientii al Sopron.ro.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul
Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice, dinamice, prezentari multimedia, s.a.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Produs si/sau Serviciu, Cumparatorului i se poate solicita inscrierea unui Comentariu legat de Produsul si/sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de e-mail inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe magazinul online.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
Continutul – asa cum a fost descris la punctul “DEFINITII SI TERMENI” – incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale – imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe magazinul online, sunt proprietatea exclusiva a Sopron, acesta avand rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau de publicare).
Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea insemnelor specifice ale dreptului de autor Sopron, utilizarea, expunerea sau includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel intentionat si realizat de Sopron. Includerea oricarui Continut in afara site-ului, indepartarea insemnelor specifice ale dreptului de autor Sopron, precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Sopron.
Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Sopron si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Sopron cu referire la acel Continut.
Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza elemente din Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale si doar in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentului text.
In cazul in care Sopron confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Sopron pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Sopron si/sau al angajatului/prepusului Sopron care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
COMANDA
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe magazinul online Sopron, prin adaugarea Produselor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs /Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi si implicit nici rezervarea automata a respectivului / respectivelor Produse /Servicii.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie considerata necesara de catre Vanzator.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
a- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
b- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Sopron, in cazul platii online;
c- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri/bonusuri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele (se va lua data cea mai recenta).
In cazul in care un Produs si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Produsului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
“in stoc” – avem mai mult de 3 bucati in stocul Sopron
“stoc limitat” – avem mai putin de 3 bucati in stocul Sopron
“in stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil in stocul Sopron. Daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta in cel mai scurt timp ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
“la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Sopron si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
“precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Sopron si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
“stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul Sopron
“momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
PRODUSE/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
a. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
b. furnizarea de Produse si/sau Servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c. furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
d. furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
e. furnizarea de Produse care după livrare sunt – potrivit naturii acestora – inseparabil in legatura cu alte elemente;
f. furnizarea de băuturi alcoolice si nealcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla.
CONFIDENTIALITATE
Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.
Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului/Magazinului online de accesorii auto Sopron. Daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens, Ro Group nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise.
Prin inscrierea in baza de date a Sopron prin intermediul site-ului/Magazinului online Sopron, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Sopron: furnizori de servicii de marketing, furnizori de servicii de transport, furnizori de servicii de plati, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care Sopron poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Produselor si/sau a Serviciilor, s.a.Prin inscrierea in baza de date a Sopron prin intermediul site-ului/Magazinului onlinen Sopron, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Sopron: furnizori de servicii de marketing, furnizori de servicii de transport, furnizori de servicii de plati, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care Sopron poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Produselor si/sau a Serviciilor, s.a.
PUBLICITATE
Newsletter-ele si SMS-urile Sopron sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Sopron, fiind asigurata astfel confidentialitatea si securitatea informatiilor.
Clientul care isi creaza un Cont pe site-ului/Magazinului online Sopron, are posibilitatea de a isi exprima acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment contactand Sopron sau utilizand optiunea Dezabonare.
Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client/Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special dedicata din cadrul oricarui Newsletter sau apeland unul din numerele de telefon Sopron.
Renuntarea la primirea viitoarelor Newslettere nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document “Termeni si conditii”.
FACTURARE si PLATA
Preturile Produselor si Serviciilor afisate in cadrul magazinului online - site-ul www.Sopron.ro sunt finale.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, Cumparatorul avand obligatia fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii, potrivit legislatiei in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Produse si/sau Servicii vandute de Sopron, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
Cumparatorului are obligatia de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont, in general pentru o comunicare eficienta si in special pentru corecta comunicare a facturii aferente Comenzii lansate de Cumparator.
Sopron pune la dispozitie aceasta modalitate de comunicare ce va permite Cumparatorului, accesand Contul sau, sa aiba o evidenta a facturilor emise de Sopron, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate dorita.
Cumparatorul – prin transmiterea Comenzii – isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Sopron in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
Daca aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 2 zile lucratoare in Cont, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: vanzari@sopron.ro
Plata pentru Produsele si/sau Serviciile achizitionate de pe Magazinul online Sopron se poate face:
a. la livrare:
– daca alegeti sa platiti in numerar la livrare, veti achita contravaloarea comenzii direct curierului care va livra produsele si impreuna cu chitanta ce constituie dovada platii
– Sopron nu aplica nici un comision suplimentar pentru acest tip de plata
– curierul va elibera o chitanta cu suma identica de pe factura fiscala care se regaseste pe colet
b. prin ordin de plata:
– aveti posibilitatea ca la finalizarea comenzii sa alegeti optiunea “Transfer bancar (livrare dupa confirmare tranzactie)”
– veti primi factura proforma dupa confirmarea comenzii de catre un membru al echipei Sopron
– nu se aplica nici un comision suplimentar pentru acest tip de plata
– puteti plati prin OP in conturile de mai jos (DOAR dupa confrimarea comenzii, unde se trece numarul comenzii):
- Banca ING Bank Bucuresti Centrala
Cod IBAN: RO15INGB0000999908765270
- Banca Trezoreria Brasov
Cod IBAN: RO14TREZ1315069XXX014724
– dupa efectuarea platii, va rugam sa ne comunicati numele titularului de cont din care s-a efectuat plata, suma si numarul ordinului de plata prin e-mail la: vanzari@sopron.ro
- prin achizitie SEAP pentru cumparaturi directe
LIVRAREA PRODUSELOR
Vanzatorul se obliga sa livreze Produsele conform optiunii Clientului/Cumparatorului, la adresa specificata de acesta.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Produselor numai pe teritoriul Romaniei.
GARANTII
Toate Produsele comercializate de catre Sopron ( cu exceptia Produselor resigilate) beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare si cu politicile comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (exceptie Produsele resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul Produselor vandute si livrate de Sopron, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator sau de Sopron.
Lipsa certificatului de garantie al Produsului trebuie semnalata in maxim doua zile lucratoare de la receptionarea marfii pe adresa vanzari@sopron.ro, orice sesizare ulterioara in afara acestui termen nu va fi luata in considerare.
In cazul Produselor resigilate, certificatul de garantie va fi emis de catre Sopron, garantia putand sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Produs resigilat in parte.
Conditiile de utilizare, manipulare si transportare ale unui Produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele noi sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii, daca nu se mentioneaza altfel in pagina produsului.
TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR
Proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului, in locatia indicata in Comanda (prin livrare se va intelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de Vanzator).
RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare, si in special pentru pierderea acestora.
Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea prin crearea si utilizarea Contului, pentru mentinerea confidentialitatii datelor sale de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, fiind responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul – prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor – accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile generale ale site-ului Sopron, in versiunea actualizata si comunicata pe site-ul www.sopron.ro , existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii Continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Dupa crearea Contului, utilizarea Continutului implica acceptarea modificarilor intervenite asupra "Termenilor si conditiilor generale" si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor generale ale site-ului Sopron.
"Termenii si conditiile generale" ale site-ului Sopron pot fi modificate oricand de catre proprietar, acestea fiind opozabile Clientilor/Utilizatorilor/Cumparatorilor imediat de au fost afisate in site. Acceptarea "Termenilor si conditiilor generale" se va confirma prin bifarea casutei corespunzatoare din site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI
Inscrierea de Comentarii se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunea “Comentarii”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si/sau modul de folosire al unui produs si/sau serviciu.
In momentul inregistrarii unui anumit Comentariu pe site-ul Ro Sopron, sunteti de acord cu "Termenii si conditiile generale".
Statisticile clasifica un Comentariu ca fiind "ideal" daca sunt facute impresiile privind Produsul si/sau Serviciul sunt exprimate in cuvinte usor de inteles de catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori si contine intre 75 si 300 de cuvinte
Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Comentarii in sectiunea mentionata, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
- referirile facute in Comentariu sa vizeze doar caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
- sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: ferodo, vibrochen, demaror, s.a.);
- sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
- sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
- sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume si/sau prenume, s.a.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
- sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre link-uri (legaturi) din/catre alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
- sa nu inscrie Comentarii care sa contina materiale de natura publicitara;
- sa nu utilizeze Comentariul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
Daca un Comentariu este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator – avand in vedere ca este o parere subiectiva – pentru a determina daca acesta incalca in vreu fel Termenii si Conditii Generale.
In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenilor si Conditiilor Generale in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Comentarii.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Produsul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie adresa de e-mail si numerele de telefon ale Vanzatorului. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Va rugam sa parcugeti Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
INFORMATII PRIVIND DEEE
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sănătătii umane în cazul in care nu sunt colectate selectiv.
Având în vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, H.G 1037/2010, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea în vedere următoarele:
- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producătorilor de către Autoritătile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodăriile particulare si de a pune la dispozitia producătorilor spatiile necesare pentru înfiintarea punctelor de colectare a DEEE;
- clientii pot preda DEEE în mod gratuit la punctele de colectare specificate în momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie.
Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roti barată cu două linii în formă de X, ca în imaginea de mai jos.
Pictograma indică faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si că ele fac obiectul unei colectări selective.
Atragem atentia asupra urmatoarelor obligatii prevazute de O.U.G. nr. 5/02.04.2015:
1. in conformitate cu prevederile art. 34 referitoare la “Informatii pentru utilizatori”, va aducem la cunostinta faptul ca toate facturile emise de catre societatea dumneavoastră avand ca obiect produsele prevazute in Anexa nr. 1 din O.U.G. nr. 5/02.04.2015 trebuie sa contina evidentierea separata a costurilor de colectare, tratare si eliminare a DEEE in conditii de protectie a mediului.
2. producatorii sunt obligati sa aplice un marcaj care specifica ca acesta a fost introdus pe piata dupa 31.12.2006; în acest sens se aplică standardul european EN 50419, respectiv standardul român SREN nr. 50419:2006;
3. producatorii trebuie sa furnizeze utilizatorilor de EEE din gospodariile particulare, prin intermediul instructiunilor de utilizare a EEE, informatiile necesare in legatura cu:
(i) obligatia de a colecta separat DEEE si de a nu elimina DEEE impreuna cu deseurile municipale nesortate;
(ii) sistemele de predare si colectare puse la dispozitia lor, incurajand coordonarea informatiilor despre centrele de colectare existente, indiferent de producatorii sau alti operatori care le-au infiintat;
(iii) rolul utilizatorilor de EEE din gospodariile particulare in reutilizarea, reciclarea si alte forme de valorificare a DEEE;
(iv) potentialele efecte nocive asupra mediului si sanatatii umane ca urmare a prezentei substantelor periculoase in EEE;
(v) semnificatia simbolului din anexa nr. 10 din O.U.G. nr. 5/02.04.2015.
4. producatorii sunt obligati să marcheze in mod corespunzator cu simbolul prevazut in Anexa nr. 10 din OUG nr. 5/2.04.2015 echipamentele electrice si electronice introduse pe piata (a se vedea simbolul de mai jos):
5. producatorii sunt obligati sa se inscrie în registrul national al producatorilor, care include si producatorii ce furnizeaza EEE prin intermediul tehnicilor de comunicare la distanta, si sa comunice acest numar de inregistrare tuturor retelelor comerciale prin care sunt vandute EEE.
6. nerespectarea prevederilor de mai sus constituie contraventie si se sanctioneaza dupa cum urmeaza:
- cu amenda de la 30.000 lei la 40.000 lei nerespectarea prevederilor mentionate la pct. 2
- cu amenda de la 40.000 lei la 50.000 lei nerespectarea prevederilor mentionate la pct. 1, 3, 4 si 5.
Prin urmare avem rugamintea ca in relatia comerciala derulata cu societatea noastra sa aveti in vedere cele de mai sus si sa luati toate masurile necesare astfel incat produsele EEE comercializate sa respecte dispozitiile legale in vigoare in materie de EEE si DEEE (marcaje, etichetare, instructiuni de folosire, evidentiere separata a costurilor etc).
FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legii romane.
Eventualele litigii aparute intre Sopron si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Brasov.